Eredményeim:

2010:
Rallycross OB. Div. 9 -1400 I. hely, abszolút 6. hely
I. futam Máriapócs: II.hely
II. futam Máriapócs: kiestem ütközés miatt
IV. futam Kakucs: II. hely
V. futam Melk: I. hely
VI. futam Fuglau nem indultam

2011:
Rallycross OB. Magyar Kupa (Div.9) -1400 géposztály
I. futam Máriapócs: V. hely , abszolút IX. hely
II. futam Nyirád: IV. hely, abszolút XI. hely
III. futam Máriapócs: IV. hely, abszolút VIII. hely
IV. futam Kakucs: IV. hely, abszolút XII. hely

2011. június 14., kedd

Éjszakai Rallycross Fiesta a RabócsiRing szentélyében 2011. 06. 12.

A 2011. évad harmadik versenye előtt Beja hátsó fertályából kivettük a motor-váltó egységet és az elhasznált helyett egy jó negyven éves Skoda S100 váltó került az autóba, ennek egy kicsit rövidebb a végáttétele Bár lényegében elkészült az új 1.4-es motor is, 0 kilométeresen, mindenféle beállítás nélkül nem került be - majd Kakucsra hadra fogjuk (remélem nem lesz vele gixer).
A pünkösdi éjszakai futam egynapos rendezvény, így szombat este indultunk útnak közel este 11-kor, hajnalban 3 körül érkeztünk meg, miután lezúztunk Balog Józsival meg az ARO-val, mely immár végképp a csapat része (eddig már több, mint 1500 km-t húzta-vonta a trélert). A csajok ezúttal otthon maradtak.
 Reggel adminisztratív és technikai átvétel, majd szabadedzés, nem megszokott módon, minden simán ment, szinte unatkoztam, hogy Beja nem adott idegölő feladatokat.



 A szabadedzést időmérő követte, melyen oda akartam magam rakni, mert itt a közeli jobbos miatt fontos a belső rajtpozíció - hát nem sikerült, még bejutni sem az időmérőre, mert, ha az autó nem, akkor mi szívatjuk meg magunkat(!). A rajtvárakozóban kiürült a (tíz literes) tank, előzőleg nem néztük meg, mennyi van benne, így buktuk a futamot, következmény: utolsó rajthely. Mindhárom kvalifikációs futam majdhogynem eseménytelen volt számomra, a jól kapcsolható váltónak köszönhetően a rajtok jól sikerültek, majd az erőfölény győzött ellenünk, volt néhány csata Kő Pistivel és a Ford Escortal, majd Peitler Zsolttal és a 320i BMW-vel, de nem volt vérre menő küzdelem. Az autó egyébiránt jól muzsikált, élvezet volt vele menni, úgy, hogy a vezetésre koncentrálhattam, a műszaki rendellenességek helyett, mivel "tudtam, hol vagyok" a többiekhez képest, kicsit autóztam a közönségnek is.



"riszálom úgyis-úgyis"
"Zsoci"-tól üldöztetve 


A kategória 12 indulója közül a nyolcadik helyen álltam a három előfutam után, jóval közelebb időben az élmezőnyhöz, mint az első két futamon, ami biztató a jövőre nézve. A sötétben, lámpák fényénél megrendezett "B" döntőben így a harmadik rajthelyen indultam, Sinyi Ervin és a jól ismert 205 GTI mellől. A zöld lámpa felvillanását követően berajtoltam Szegfű Pista - Opel Astra GSi és Peitler Zsolt - BMW 320i mellé, de az első kanyarban már ők voltak jobb pozícióban, amit meg is tartottak, sorrend változtatás nélkül. Ervint sikerült magam mögött tartani, úgyhogy harmadikként zártam a B döntőt, ahová Szegfű jutott fel. Az A döntőben Csirmaz Brúnó diadalmaskodott ifj. Erdei előtt, aki a kis kocka Swifttel eszméletlenül jól megy, harmadik Papp Viktor lett az Ignissel, Szegfű és Vágner Gabi - Swift GTi előtt, míg Horváth Gyuri ezúttal is összetörte a Corsát. Mindenesetre hatalmas élmény volt az éjszakában versenyezni.


A többi kategória döntői is hatalmas élményt nyújtottak, volt néhány kiemelkedő produkció Harsányi elmebeteg tempója, amivel Höllert hibára kényszerítette a Supercars mezőnyben, vagy a Super Nationalben induló lengyel fiú, aki bal lábával kormányozta automata váltós BMW-jét - mivel mindkét keze hiányzik. Volt néhány látványos baleset, mint Brád Laci és a Golf, illetve Horváth Gyuri és az Opel találkozása a fallal, amit Ország zsolti is megmászott a Super 1600-as Ignissel.
Ha az eredmény nem is világraszóló, az év eddigi legjobb abszolút helyezése és egy technikai gondoktól mentes versenyen való autózás, no meg a villanyfényes futamok miatt jó szájízzel készülünk Kakucsra július 17-ére, azzal a tudattal, hogy tavaly is itt a hazai pályámon kezdtek jönni a jó eredmények.
A nemzetközi mezőny 
A képekért ezúttal a duen.hu-nak tartozunk köszönettel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése